Godziny pracy i numery telefonów

Funkcjonowanie urzędu uległo zmianie

W celu ograniczenia ryzyka rozprzestrzeniania się wirusa, urząd dzielnicy przeszedł na tymczasowy, wyjątkowy tryb organizacji pracy. Celem jest przede wszystkim ograniczenie bezpośredniego kontaktu pomiędzy ludźmi, dlatego sprawy będzie można załatwić wyłącznie w strefie WOM.

Urząd jest czynny w godzinach 8.00-16.00.

Jakie sprawy załatwimy w urzędzie?

  1. Dowody osobiste i sprawy meldunkowe (po wcześniejszym umówieniu telefonicznym);
  2. Rejestracja pojazdów (po wcześniejszym umówieniu telefonicznym);
  3. Prawa jazdy (po wcześniejszym umówieniu telefonicznym);
  4. Pozostałe sprawy z zakresu WOM.
  5. Kasa - tylko wpłaty bezgotówkowe.
  6. Przyjmowanie dokumentów – kancelaria;

Jak będzie działał WOM?

  1. Wejście wyłącznie od ulicy Grójeckiej 17A;
  2. Ograniczenie w ilości osób jednocześnie przebywających w budynku.
  3. Przy wejściu obowiązkowa dezynfekcja rąk, na podłodze znajdują się także maty ze środkiem dezynfekującym;

Urząd Stanu Cywilnego na Ochocie jest NIECZYNNY

Sprawy związane m.in. z urodzeniami i zgonami można załatwiać w USC Śródmieście, Mokotów, Ursynów, Ursus, Praga Pd i Pn, Targówek i Wawer.

Odwołane są wszystkie spotkania i dyżury: radnych, komisji, porad prawnych

Informacje o działalności urzędu dzielnicy pod nr telefonu:

  • 22 57 83 500 
  • 22 57 83 540