Zakres działań:
Do zakresu działania Jednoosobowego Stanowiska Pracy ds. Obsługi Organizacyjno-Biurowej wchodzącego w skład Wydziału Architektury i Budownictwa dla Dzielnicy Ochota należy w szczególności:
- obsługa organizacyjna Naczelnika Wydziału oraz obsługa kancelaryjna Wydziału, w tym w szczególności:
- prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów w Wydziale,
- przekazywanie dokumentacji zgodnie z dekretacją,
- gromadzenie uchwał Zarządu Dzielnicy, Rady Dzielnicy, Rady m.st. Warszawy i zarządzeń Prezydenta dotyczących wybranych zagadnień ogólnych oraz wszystkich spraw będących w zakresie działania Wydziału;
- rejestracja na wniosek inwestora dzienników budowy;
- prowadzenie rejestrów wniosków, decyzji, i postanowień opracowywanych przez Wydział;
- przygotowywanie odpowiedzi na wnioski składane w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej;
- przygotowywanie okresowych sprawozdań dla jednostek organizacyjnych,, sprawozdań statystycznych dla Głównego Urzędu Statystycznego i Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego;
- monitorowanie przestrzegania Instrukcji Zarządzania Systemami Informatycznymi obowiązującej w Urzędzie przez pracowników Wydziału;
- zamawianie oraz dystrybucja materiałów i wyposażenia biurowego;
- nadzór nad konserwacją i eksploatacją urządzeń biurowych;
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej dyscypliny pracy pracowników Wydziału w tym listy obecności i ewidencji wyjść służbowych oraz pracy w godzinach nadliczbowych.